Hoe we onze zorg elke dag een stukje beter maken – Kwaliteitsbeeld 2023
Het afgelopen jaar hebben wij ons onvermoeibaar ingezet om de zorg voor onze cliënten te verbeteren en effectiever samen te werken met hun netwerken. Een belangrijke stap in dit proces is het actief inzetten van cliëntervaringen voor kwaliteitsverbetering. In ons Kwaliteitsbeeld kijken we uitgebreid terug op het afgelopen jaar.
Met trots presenteren we het kwaliteitsbeeld 2023.
Voor onze cliënten hebben we deze vertaald naar een eenvoudige uitgave.
Het Kwaliteitsbeeld biedt een helder overzicht van onze huidige stand van zaken, onze toekomstvisie en hoe we de uitdagingen die voor ons liggen, willen aanpakken. Het benadrukt onze overtuiging dat leren en ontwikkelen een continu proces is, dat ons dichter bij onze missie brengt. We streven ernaar dat onze cliënten actief hun leven vormgeven naar eigen vermogen met op maak gemaakte ondersteuning.
Ook in 2024 blijven we ons inzetten voor professionalisering en kennisdeling. Ondanks de vooruitgang die we hebben geboekt, hebben we gezien dat het essentieel is om geleerde lessen op een bredere en effectievere manier te delen.
In 2024 zetten we onze koers voort met een duidelijke kwaliteitsvisie die aansluit bij onze kernprincipes. Dit omvat het realiseren van een betekenisvolle daginvulling voor onze cliënten, het versterken van de samenwerking met het netwerk rond de cliënt en het verder uitbouwen van ons elektronisch cliëntendossier. Dit betekent ook dat we samen ervoor zorgen dat cliënten naar vermogen zoveel mogelijk zelf vormgeven aan hun leven.